Alla inlägg den 7 juni 2015

Av anonym anonym - 7 juni 2015 23:56

Hejsan mina läsare!
Skriver från mobilen när nätet är avstängd in för natten.
Det blev fika i dag med löjliga familjen , jag vaknade 10:00 hörde var det var som var på gång också " onödiga fika".
Som tur var som jag lyckades bara vara en halv timme på " haha" skulle i väg på en promenad med en tjej från mamma gruppen.
Idioten till själv goda morsan tyckte att " rasistska fanskapet till pappa skulle hålla i lillen som lillen inte äns klarade började nästan gråta & sen skulle själv goda morsan det också & då började han gråta.
Så kvart i tolv stack jag stog inte ut längre , blev så äcklad av det
Lillen går inte någonstans utan mig så är det.
Men blev promenad runt Riddarfjärden södermälarstrand Västerbron hem även om det var blåsigt var det en skön promenad.
Ica maxi sen köpte blöjor & haklapp till lillen kläder till honom också plus dregel duk ännu en till napphållare, försöker nu hamstra så mycket det nu går också.
Bindor,tamponger, tros skydd, tandkräm,berocca, nappar bland annat.
Plus. Köpte ett par skrik rosa hörlurar 3 paret för i år,
Men har nu 2 på reserv.
Men har varit lite skurar i kväll sen runt 19:00 så kom det 2 rejäla skurar.

Av anonym anonym - 7 juni 2015 00:58

Hejsan
Blir nu om går dagen för eftersom jag inte hann skriva.
Blev till Apoteket & in till stan också för att hämta ut det sista innan jag åker till Finland ,så dagens projekt var detta & på kvällen ut till Rålis & nån reagge festival där som var rolig att se på & musiken också så klart
Sen i morgon träffa svinen till själv goda morsan lögn hals & lögnhals rasist sonen som inte ska ha barn i närheten av sig alls den kategorin fick man bekräftad på Finlands färjan hem angående autism & hur vanligt ordet dödande eller hot har med detta att göra som själv goda satmaran inte eller tar på allvar.
Känns också som att sötnosen kommer snart behövas vara med på kommande möten i höst om jag inte hittar någon annan kille så får dom allt respekt hoppas jag.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards