Alla inlägg den 16 juni 2015

Av anonym anonym - 16 juni 2015 20:52

hej! 

blev en tur till Bauhaus i dag i espoo för att undersöka skåp & kök skåp men det var inte mycket förutom 4 st.

mammsen passade på att köpa blommor plus 1 tuja som ska stå utan för mitt hus 3 stycken som jag förstått det.

när vi for där i från till finno vägen & en annan köks butik så märkte jag att lillema snuttis var borta & fick panik t o m så vi bestämde oss för att åka tillbaka till Bauhaus & kolla om den var kvar där & låg nånstans  skulle vara hemsk om man tappa den & den är ju i te direkt ersättlig precis.

så vi for tillbaka så var det någon som hade hitta den & gett till informationen så där var den och så hämta mammsen den jätte glad.

men det var bra att den hittades annars vet man ju inte vad som hände i kväll när lillen  upptäckte detta med den var försvunnen men allting gott slutet gott som man brukar säga när det slutar bra.

hemma sen väckte man lilleman som inte var riktig var glad att man kanske skulle ha tagit upp baby safen med honom så han hade fått sova klart i stället.

men så var han pigg i stället tills han blev hungrig & man hade bytt på honom & mammsen gick ner till sitt kryp in & sov en stund innan middagen sen där på så bestämde vi oss för att mäta i min stugan angående möblerna  eller köks byrån närmare.

så kollade vi runt på lite olika alternativ  angående bord & hittade sen som jag kände skulle passa perfekt måste jag säga att det skulle.

men i morgon ska hon visa mig måtten och hur det kommer att se ut eller närmare att jag får en bild av hur det kommer att se ut själv byrå lika de köks tillbehöret kommer stommen vara vit med gräddvita lyckor & svart bordsskiva det känner jag kommer bli bra & känns rätt också för den delen så klart.

sen ett brimnes skåp med 2 dörrar kommer det att vara /bli också , sen bar bäddsoffan beställs också så nu är det bara små saker kvar som små skåp glas tallrikar vatten kanna lite skärbrädor på det också  stekpanna tog jag med mig som kastrull bland annat.

diskat har man gjort också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards