Alla inlägg den 17 juni 2015

Av anonym anonym - 17 juni 2015 21:01



      hejsan

vackert väder & solen skiner men har blåsit väldigt bra.

men bestämt mig för att ta en promenad med lillen den vanliga rundan har ju inte varit & gått med honom nu på ett par dagar.

vart så trist väder plus att man har varit till Ikea & Bauhaus också så mycket därför också.

promenaden tog en timme ungefär från villan  till brandstationen men behaglig & lillen sov i stort sätt hela vägen tills man kom till det störta röda huset sen vakna han antar började bli hungrig också så klart.

 Sen förhoppningsvis så blir det att köpa hem lite start på min vikt nedgång också för då lägger jag ut start bilden i morgon på mig kropp men det är i morgon det Då i så fall plus ska köpa 1 mått band också.

ska börja baka ett eget hälsobröd som det hette sen bara nyttiga saker som förra gången.

men sen hemma från promenad bytt på lillenman så kom mammsen tillbaka efter ha rensa bort grenar & kvistar från fällningen av träd.

så tog över rensandet på grannen tomt där dom här 2 träden stog.

men bilderna på blommorna tog jag igår eller närmare den första i går & den andra & 3.e i dag men i morgon ska jag försöka ta bild på mitt hus nu när det ena staketet har nu byggts upp.

sett igelkotten i kväll igen  precis när jag skulle börja diska & såg vad den la sig misstänker på att den bor där men inte helt 100 % på det.

tycker dom är så himla gulliga igelkottar när dom plötsligt dyker upp k& som jag är lätt skrämmd så fort det bara rör sig på maröken efter min lilla upplevelse med att plocka svamp med mammsen & syrran förra året.

så hamnade vi i ett ormbo bara kryllade ormar över allt huller om buller sen dess så har jag blivit lättskrämd.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards