Alla inlägg den 22 juni 2015

Av anonym anonym - 22 juni 2015 22:53

hej!

i natt kollade jag på något som jag aldrig brukar göra  eller intresserad av som då är detta bodybuilding som jag inte förstår mig på överhuvudtaget måste jag säga.

varför förstöra sin kropp ? 

Ha muskler som vägde runt 434 på en av dom nej fy det är vansinnigt som sagt.

inget som har intressera mig stå & posa med pytte små badbyxor i olika färger också.

visade pappsen detta som tyckte som jag.

mammsen kom upp till oss & sa att lillen var arg ville komma upp som han fick.:)

bestämde Oss för att åka nummels att registrera själv sen in till Hongkong där mammsen köpa kompoSt jord sen lidl men blev i veikkola slut mOrotsbiffar & laxbullar ( ser ut som köttbullar ungefär) en köttbulle.

vädret har inte varit det molminGT sen på kvällen sprack molntäcket uppsen & blev en promenad lp

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards