Alla inlägg den 2 juli 2015

Av anonym anonym - 2 juli 2015 23:29

hej & god kväll kära läsare!

vaknade 07:30 en lagom tid för mig i stort sätt bra strålande humör t o m.

i dag blir det gymmet här i veikkola  balans club som det heter men på finska balanssiclubi köpa gymm korten till mig & systersonen  så att man kan börja gå regelbundet förhoppningsvis tappat några kilon också med tanke på mensen som alltid påverkar min vikt också kan gå upp 2-3 kg.

vi kom i väg här i från 11:52 pappsen körde oss lämnade av oss vi busshållplatsen som är nära gymmet.

ingen personal var det där ännu men en som öppnade till oss som ska att persomalen kom vid 14:00 så då körde vi på med styrka & någon ny sorts crosstrainetn med annorlunda tramp pedal hade.

 men roligt så blev där då två timmar så ser fram mot nu min vikt resa & har en underbar systerson som vill träna tillsammans med mig också.

sen 14:30 var pappsen & hämtade hem oss så cyklade vi & hoppade i sjön ( nu när mensen äntligen lagt av så)

sen middag & film också som avslutning på kvällen också sånt gillar jag som avslutning också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards