Alla inlägg den 23 juli 2015

Av anonym anonym - 23 juli 2015 23:19

kursiv text[/k
Hejsan & god kväll!
Kom upp halv nio tillsammans med sonen som var på bra humör & glad men han började pipa så förstog jag att han ville ha sin morgon välling så var kl 10:00 ungefär.
Bestämde mig sen för gå en promenad med lillen, tog på honom sin stickade tröja som han fick av grannen i namngivar fest present efter gårdagens lilla händelse att han hade för tunt på sig & frös i stort sätt halva vägen hem plus hungrig var ju olycklig också.( men slutade bra tack & lov.)
Mammsen var till skogen & plockade blåbär på 1 timme så tog jag en promenad till på ungefär 1 timme gick åt andra hållet i dag när som vi brukar ta när vi ska till veikkola eller nummela.
Så har dom nu lagt ut på grus vägen gamla bil däck så hastighets mätare ( folk kör galet snabbt här nämligen så 4 stycken svart/vita gamla däck har nu lagt ut på vägen.
Lillen sov hela vägen var orolig att han skulle vakna av dom 2 hund jäklar som finns här men vakna inte som förvånade mig annars har han alltid vaknat av motor cykel,eller skällande hundar.
Men nu lugnt har radion på när han sover så han inte rädd när det inte finns ljud bara tystnad inte bra.

Men allting gick bra i allafall sen mötte jag Mammsen på hemvägen vid postlådorna hon skulle bada fråga om jag ville följa med men sa att jag inte hade någon bikini som jag vill ha på blanka dagen allmän strand.

Sen ut i skogen & hittade gulkremla läcker som guldkremla ( tror namnet var så kollar upp i morgon.
Men behaglig egenstund i skogen avkopplande samtidigt också tänk att man kan ha såna stunder även om min avkoppling är kryssningar o va social :) men finns andra sätt som denna också.
Så kom regn som vanlig en av mina vänners mamma hörde av sig till inte hört av på 10-11 år.

Sen dök igelkotten upp & mumsa på blåbärs paj skeden där Mammsen hade i sällskap på diskningen.
Sen tvätta håret orkade inte bada bastu hade blivit galet sent.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards