Alla inlägg den 27 juli 2015

Av anonym anonym - 27 juli 2015 09:45

Hejsan!!


vi vaknade i dag vid halv tio jag & sonen mammsen sov vidare till ungefär 10:30, men sonen var på gott humör & Blev hungrig vid 11:00 när mammsen kom upp, kallt & riktig skit kallt mulet i stort bara mörka moln också var det till & med också.

jag behövde mjölk eftersom den tog slut i morse också så behövde gå till s market .

matade sonen så tog pappsen hand om honom , sen valde vi att angående maten också bli pata brava, så följde jag med till butiken och handla detta.


mjölk

nutrilett 

lördags korv

mjölk & kaffemjölk

bröd

en liten burk hårspray ( samma som hår schampot/balsam)

nutriletten skulle hon själv klart genast klaga på också som jag har efter gymmet så kroppen har något att förbränna också så klart tillsammans med 1 yoghurt också.

men annars är det filbunke som jag har till lunchen annars också.


köpte jordgubbar gjorde vi också som gick hem hos sonen också så blir att köpa nya såna t o m som sagt.

sen har en skum kill kompis också fått nån vidrig kåt noja på mig behandlar mig som att man vore nån porr stjärna som är bara att sitta & runka till bilden) 😡 rätt äcklad av detta.

men har verikligen börja prata med super go kille har nämnt honom tidigare är lite osäker på de här som bara ska ha naken bilder på mig.

sen på kvällen blev det att bada bastu & tvätta håret

Sen kollade maria Lang.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards