Alla inlägg den 29 juli 2015

Av anonym anonym - 29 juli 2015 23:09

hej & god kväll!

 

jag kom upp med sonen runt 08:00 väckte pappsen som nu visst har flytta in i stora huset för att det har varit för kallt i lillevillan som syrran lånar när hon är här.

hur än elementen har varit på så har det varit kallt där inte kul det.

i dag blev det fika till mammsen halv bror & sina barn.

var många år sen som jag träffa dom så mindes dom bara som småttingar & hur söta dom var också så klart.

men som nu är 8 & 14 år flickan är 8 & sonen 14 han var mer social tyckte jag & väldigt trevlig & söt.

även om jag inte flytande finska eller något sånt bara några ord så var ju fikan ändå trevlig tyckte jag även om jag inte kan flytande finska, så försöker jag ändå vara social som sagt gosade  med sonen.😄

han var rädd för miljön trädgården med det porlande dammen som dom hade sen en lampa själva kupan var som en spegel så kan förstå lillen också så klart.

men var där ungefär 2 timmar sen till k- rauta också skulle köpa element till mitt hus är i stort det ända som inte har hunnits ordnats i mitt hus ännu.

blev att sätta på sig baby Björn & sättet sonen i den som somnade efter en stund också så klart men gick bra åtminstone.

var sen i butiken & handlade kaffemjölkbröd laktosfri filbunkar frukt till en frukt sallad med jordgubbar Björnbär blåbär vindruvor  en frukt  med torkade ananas mango kokOS torkade bananer med naturell yoghurt också blev riktigt gott också.

sen kom det en liten fågel som försökte attackera mig & sonen vet inte om den var hungrig eller om det för att den hade något revir.

senare km igelkorrana & skulle börja fightas 😁

sen blev ju det bastu sen behagligt också för den delen så klagar inte.

plus som j så blev det morden i midsommar men var grymt bra & spännande om även mammsen somnade mitt i avsnittet också.

lovade min godman/förvaltare höra av mig i morgon eftersom jag ska ha en nu hitta 2 stycken HP nootebooke men hade inte bestämt mig för vilken av honom att höra ag mig till honom i morgon om vilken det blir ockå .

är försiktigt vill ibte

Av anonym anonym - 29 juli 2015 23:00

hejsan

 

ixdag blev det en tur till nummela, skulle handla mina pyjamas byxor som jag också gjorde & det blev i beiget & lila text också.

blev ju inte sist av att jag/ vi kom till tokmanni för att handla också  men men det är sånt som händer.

lillen somnade nästan när vi hade kommit fram till rauta som ligger där också.

så plus var hungrig också var lillen så vi stannade i bilen jag & lillen & pappsen medan mammsen var & köpte element till mitt hus också för den delen.

sen åkte vi till k citymarket också för att köpa lite saker också så klart.

jag köpte jordgubbar hallon mjölk bland annat.

sen frågade mammsen mig om jag ville till gymmet först sa jag nej men ändra mig sen & bestämde ändå för att gå så packade väskan ( lånar lillemans skötväska) sen fixade allt som behövdes.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards