Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av anonym anonym - 8 augusti 2015 22:13

hejsan!!

 

I dag har det varit dålig stämming här i dag måste jag säga att det har varit ,mammsen var in till phonehouse medan jag och lillen man väntade utan för hon skulle köpa ett skal och sen skärm skydd till sin nya samsung som hon hämtade ut i går.

Sen blev det att köpa 3 nya bodys till mubbsen, medan jag själv köpte ett träningslinne och en sport bh ett par shorts också för den delen så klart.

Något som jag har planera länge att köpa man aldrig blivit av precis eller men men.

Vi ställde oss i olika köer först så ställde jag mig fram för en trodde nämligen att hon inte stog i någon kassa så ställde mig före henne men när hon sa att hon var i kön så flyttade jag på mig i alla fall.

Så det blev en tränings bh och sen också en träningslinne också för den delen också.

Jag behöver ju också nya saker även om det är min lilleman som ska gå före men vad ska man göra när kläder nöts ut från under kläder till vanliga träningskläder och små saker som har med träning och göra eller gym/gruppträning/promenader mm.

 

Mammsen och jag ställde oss i olika köer och jag försökte visa på ett trevlig sätt att jag håller mig kvar i denna kö också för den delen.

Hon hojtade nämligen till om detta och det sista jag vill är att stå i samma kö som henne

om man är tillsammans i klädsbutiker bättre då att vänta utan för och eftersom mubbsen var med och då.

Han har varit väldigt trött av sig i dag  och väldigt grinig i går kväll så somnade han vid

16.00 - 16: 30 sen sov ända till halv åtta förutom blöj bytet då klart men inget som han skulle reagera på så klart har jag fått höra i alla fall.

var in till ica mavi också för att köpa och blev en aning knasigt hade inga pengar precis det som mubbsen behöver att ha  sköt väskan.

 

1. hakklapp ( tvättbar)

2. 1 matsked ( som reagerar på om maten är för varm)

3.1 Matburk med frukt pure ( finns ju ingen micro som man kan värma upp maten om man inte sätter sig på ett cafe så klart)

4. plast påse för det hela också.

Bestämde för att köpa hem 4 matburka 2 med frukt pure och den andra med mat som ska värmas i ungen också.

Men vad händer det är inget som jag kunde betala så bad dom att parkera min produkter'men denna gång skämdes jag inte över huvudtaget frågade bara om dom kunde lägga undan det tills man kom tillbaka för här behövdes det att köpa välling den vanliga sortens välling.

Som jag brukar ha.

vågar inte på mig någon annan välling kanske nån annorlunda smak eller något åt det hållet vet inte.

Men ni som har bebisar som ska börja med smakportioner sen senare med välling så rekomederar jag natt välling vad det är nu är för skillnad på morgon/kväll välling så klart.

Men här har natt vällingen passat morgon som kväll & har inte haft något problem med detta eller precis.

Men det har varit väldigt dålig stämmning här i allafall sen vi kom hem från hm pga av olika skäl också inte ett ända dugg kul men när vi har samma temprament jag och min mamms och det är det som är grymt jobbigt också så klart.

Sen känner ju sig lillen också av det också så vad ska man göra när dom är så små.

Men i morgon ska jag försöka ta ut min dejt på promenad i allafall så man hinner träffas någolunda en gång innan jag åker tillbaka till finland också så klart.

Så man får se som sagt.

Om det blir något av detta men promenaden skulle då bli i samma veva när jag är ute & går med lilleman också så klart.

Men får då be dejten att ta det lugnt med lilleman också & inte skrämma honom det är ju ingen som han har träffat tidigare precis.

Blir ändå att jag tar med mig mat till mubbsen och det skulle börja knipa också så klart.

 

kommer jag alltid nu mera göra plus köpa några leksaker som ska bo i skötväskan också

så han inte får tråkig om han är vaken så klart.

 

Nä varför jag vill träffa honom innan jag åker ingen är ju för att lära känna honom bättre & se om vi verkligen passar ihop men än så länge har han allt som jag söker också hos en kille också så klart.

Berättade detta för sonens farmor som nu försöker hitta någon till mig och mubbsen också för den delen.

 

Nu ska jag strax börja skriva på dagboken som jag har skrivit sen 2013 som  jag ska ge till min förvaltare och sen information till andra som kommer på mötet också så klart.

Så vill ha den 1 delen klart så fort som möjlig så jag kan köpa en ny & fortsätta med den sista delen gissar på att det kommer att bli 2-3 dagarböcker om hur vännskapen som sonens pappa förstörde helt & hållet vägrar t o m säga nu mera till honom när han har varit med på fika stunderna ingen bra feeling precis.

 

 

 

 

 

 

        

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards