Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av anonym anonym - 10 augusti 2015 21:10

hejsan

 

vakande halv åtta ungefär eftersom vi skulle ha möte här i dag eller skulle nog mer säga en träff.

Min syster kom vid 08:30 och bara ryckte upp dörren när jag öppnade den och slängde igen den också när jag skulle stänga den.

Som vägrade prata med mig helt och hållet också så klart, och då sen efter en stund så kom hon till mig också och frågade surt varför jag inte hörde av mig och hade inte pengar så fick jag som svar jo det har  du men nä tyvärr här hjälper jag dig med sonen och det här är tack för den saken.

Och det gjorde mig sur också så klart men när hon hade gått ut så räknade jag till tio för att inte tappa humöret alls.

Mötet  gick bra också så klart även om man inte kom fram till så mycket det var väl mera informations möte närmare skulle jag säga att det är.

Syrran var med också på mötet även om hon inte sa så mycket men det hade vi gjort upp o allafall viktiga var att visa att syrran finns.

Men allt gick snabbt i allafall medan man mysade med sonen i famnen som var sällskaplig av sig också samtidigt.

beslöt mig för att gå och handla frukt purrerna till sonen men jaha självklart så då hon börja tjafsa igen med mig om att jag får pengar i dag det och det andra mm.

då kände jag nu räcker nu tappar jag humöret så bestämde jag mig för att ta en promenad med sonen i stället och bara njuta solen och värmen .

Men hade en trevlig promenad i alla fall och hade verkligen tur också att jag köpte en extra burkmat också eftersom han blev hungrig när jag befann mig på norrmälatstrand och vid kajen där också.

Satte mig vid bänken där och matade honom med god aptit hade han också men var inte så sugen på mjölk sen det fick man avvakta med.

Fick sen bära honom i från stadshuset ända till drottningholms gatan också han blev genast sur så fort man provade att sätta honom i vagnen igen.

Men han vägrae så blev att bära honom had inget val till detta precis.

På kvälls kvisten tog jag en promenad hade egentid lilleman sov just då när jag kom rålisparken så kom en kille fram till mig och unda om jag hade en huvudvärks tablett som jag tyvärr inte hade men så började vi prata lite och vi bytte nummer en berättade först att jag skulle till finland en sväng men att vi kunde sen ta fika när jag var tillbaka och skulle höra av mig också men underliga var att jag inte var nervös som jag trodde jag skulle bli men som jag inte alls var.

precis som min  dejt också som skulle jobba i blackeberg igen också lite retsamt hade gärna cyklat dit också men när man åker till finland igen så vad gör man.

Men nu blir det att packa klart så man slipper tänka på detta också i morgon i sista sekund också så klart hatar sånt att man ska göra saker i sista sekund.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards