Direktlänk till inlägg 13 augusti 2015

finland dag 1.installera sig

Av anonym anonym - 13 augusti 2015 19:45

 

hejsan!

 

Kanon väder hela dagen jag och mammsen och sonen vakande ungefär samtidigt i dag.

Jag hade visst snarkat sa hon sen.

Men men i dag är det första dagen här varit på en promenad med lillleman medan mammsen var i skogen och plockade blåbär , som hon hade planerat och jag min promenad med lillen.

Som var på strålande humör & sov också halva promenaden sen slut etappen blev det att gå snabbare.

Som alltid när han börjar bli gring av sig men somnade om sen i alla fall så och då var man framme också så ställde vagnen på verandan så fick den stå där med lilleman i som låg och sov ett tag  ungefär 1 kvart för att vara mera exakt också.

Det blev i dag fruktsallad med dessa frukter/bär

 

jordgubbar

banan

kiwi

blåbär

nötblandning

creme fracihe (något skumt märke)

 

sen efterätten blev blåbärs paj med vispad vaniljsås mumma.

 

På  kvällen så kom det sms på kik av min syster   fattar inte varför hon hörde av sig själv tyckte jag bara att är onödigt.

Men det hon skrev till mig var då att jag hellre priotiterar sonens gudmor än min syster.

Hallå sonens gudmor har 4 barn som är från åldrar 1-11 år  och själv klart gör att jag stöttar henne hellre där med att låna ut pengar då.

Sen senare kom det att jag skulle dra åt helvete

och att jag skulle veta att jag inte var normal

då kan man ju undra vad ordet normal egentligen är ?

men tyckte det var så barnsligt så varför svara ända jag gjorde var att berätta för mammsen om detta angående att hon hade skrivit detta till mig för att jag in  hörde av mig eller något sådant .

Och plus sonens gudmor frågade mig dagen innan om hon kunde låna som jag sa ha till.

Medan syrran tror att man har pengar så regnar över en.

Så har alla sagt till henne att jag inte kan låna ut till henne eller närmare kan göra det eller.

Men berättade detta för ,min dejt som verka inte eller tycka att var rätt så taskigt gjort.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards