Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av anonym anonym - 15 augusti 2015 20:08

hejsan och god kväll på er!

Hade ett anfall runt 00:30 som jag förstog men på något vis så kände jag mig på detta också att det skulle komma ett sånt också på något vis inte kroppsligt som dom flesta gör som har ep.

Men får ändå vara glad att jag har dessa 1-2 gånger månaden på natten och inte varje natt i alla månader.

blev lite tjafs om lite små saker tycker att jag inte gör nånting här eller något åt det hållet visst hade man varit i sthlm så hade man nog bestämt sig för att vara med på picknick rundan som var i förgår eller gå promenader med dom andra mammorna som så klart har varit och ställt upp med saker också.

Men här blir man mera insolerad av allt knappt människor här nu förutom några som man ser få och då väldigt sällan nu mera också.

Bara grusvägarna att gå på hela tiden aldrig något annat,mot navla brandstation eller vägen mor veikkola eller eviskog bemböle också finns.

Och förhoppningsvis på måndag att  jag kan börja träna igen på gymmet för att ha liten egen tid i alla fall om man säger så på det sättet.

Men har nog annars rätt tråkigt här egentligen måste jag säga att jag har men är ju här för sonens skull också så att han mår bra och får bra luft och inga avgaser som man annars kan få i sig om man är i stan eller något likande.

Så åkte vi in till veikkola i dag också var dit och handla samtidigt köpte det som blev både i supermarket och k market.

Blev väl lite smått gemerad över detta när det visade sig att jag inte hade några pengar uttagskotrer och hur man fick be hjälpa mammam så man fick allting ordnat vad var frågam är lite om det  här med vaf ska göra och behövs.

sen har lillenman lärt sig mi att vänfa på sig något som han lyckades med utan någon hjälp  lyckdades ta prasselboken och fjärilinen också.

Plockat blåbär

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards