Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av anonym anonym - 17 augusti 2015 23:12

Halloj
Blev en tur till nummela ganska oväntat samma sak med våra fina hustomte som kom med hallon & socker ärtor till oss.
Vakna halv tio i dag lite sov morgon men så grymt trött så man fick samma fråga av Mammsen om jag var trött med tanke på att både jag & lilleman somna i stora huset igår & hann vakna precis innan Mammsen kom också så klart.
Tack & lov plus upptäckte när vi kollade på morden i Midsomer att jag satt & halv sov.
Men det var bara skönt att få koppla av & ha sov morgon i dag sen en glad son som väckte & höll mig i handen också.
Så det blev ingen promenad i dag eller.
Men blev tur till nummela där Mammsen skulle färg på nån järnhandel sen lite ändringar inom butik så allt blev på k citymarket & Lidl där mamms skulle handla bröd @ ost till oss sen bestämde att bi skulle ha grekisk sallad i dag också son variation från hennes pasta & pesto & min fruktsallad som jag ska ha i morgon igen köpte lite nya frukter till det också för 2 -3 dagar.
Papps ringde & sa att han höll på att boka flyg biljett hit kommer den 20 men mitt på dagen så det ej blir som sist att lillen är vaken halva natten eftersom vi åkte så sent & att pappsen hade bokat som starta 22:40 om jag minns rätt.
Har haft 28 grader varmt här i dag & den här killen på Värmdö hade skickat mig en bild på sitt köns organ säger bara suck & varför egentligen när jag inte äns vart intresserad har ju hittar en som jag hitta intresset för också & som jag träffade innan jag for tillbaka hit till villan som vill ha hem mig fort också så klart. :-) men nån som skickar mig nakenbilder på sig lockade mig aldrig tyvärr men den här gjorde det i allafall.
Sen har vi väckt gymkortet till sen nån vecka tillbaka ska fan mig kämpa nu med det här snygg kropp när man är tillbaka hemma igen. :)
Gymm & promenader blir bra få samtidigt lite stimulans på det hela också klart det måste jag ha.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards