Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av anonym anonym - 20 augusti 2015 20:23

Hejsan och hallå

 

kollade på igår kväll innan jag somnade något som heter 15 värsta sjukdommar och jag trodde nästan att jag skulle kräkas helt ärligt och lider verkligen med dom som har denna ögon sjukdom.

Man såg ögon formen men hela ögat var infekterat  som när man har klia upp och sen hur såret blir infekterat i stället och man såg  ingen pupil eller bara ett trasigt litet l till pupil.

Det var nog riktigt otäck att se detta måste jag säga att det var lider med dom som har detta.

 

Jag vaknade i dag halv tio mammsen var vaken och uppe före mig till och med också.

Så vi käkade frukost och jag bestämdeg för att ta promenad med lilleman så skynda mig att tvätta tänder mm för att komma i väg.

 somnade han under promenaden också, och sen vid navala brandstation så då så hörde jag en schakt bil komma också (varför jag vet att det var en schaktbil) det har med att göra jag vet att håller på med med laga en promenad/cykel väg.

men jag hann knappt vända på mig  men sonen innan en stor sisu kom och hade nästan fått oss under bilen.

Men allt gick bra  i allafall, sen var vi hemma vid 13.00 (finsk tid)

Sen så hann vi käka lunch både jag och mammsen och sonen också samtidigt.

Sen snabbt och handla och sen till vaanda flygplats också vi skulle hämta pappsen som kom eller landa 16:25 som jag förstog det.

Och sen har vi inte sett till ekorren som jag hade hoppas på att man skulle få se.

Igår efter jag hade kasta  ut frön så då var det en lite ekorr unge som i stort sätt åt upp alla frön och sen när allt var slut klättra upp på el ledingen och vakta om det kommer något mera. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards