Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av anonym anonym - 21 augusti 2015 15:46

hej och go efter middag!

 

 

Tjafs på morgonen har ingen lust att vara kvar här, har ju nu smått börja ledsna, att vara här.

Vill hem till dom andra mammorna så att man kan börja umgås på promenader, och picknick kanske mm.

Sen också till min kranförare blev så retad av att jag inte var hemma igår när han var i blackeberg och leverera ställning.

Så retade verkligen att jag inte var hemma precis helt ärligt, sen började vi tjafsa om detta om gymmet och om jag skulle dit i dag, som jag inte hade nångon lust med i dag.

Men i morgon kanske om man inte hittar på något annat.

 Jag är lite gruning över att vi inte har leksaker till lilleman,som jag tycker att vi ska ha eller något i alla fall än bara gosedjur.

Men att jag ville till nummela,och k citymarket.

Men det blev en resa till slut dit.

där jag köpte detta/skulle köpa detta.

 

grön curry/rödcurry

majs

quron hittade jag inte

en tallrik till lilleman som är delad så man ha 2 olika saker att ha med.

en massage tandborste

barnmats burkar.

 

Men blev ganska pinsammt, så visade sig att jag inte kunde betala ,ogillar verkligen detta måste jag säga att jag gör.

Först så får man inte fram saldot om man vill kolla den, och sen kan man inte gå in på min sida på den bank jag har för att kolla saldot och hur det ligger till om man kan köpa något eller inte.

Jag avskyr det eller såna saker.

Men i dag kom pappsen och jag fram till att göra en dags kryssning till tallinn och det blev med tallink som vi åker med också för den delen också.

Spännande har aldrig åkt deras färjor till tallinn bara viking xprs har jag åkt.

Tror det är superstart eller bara star vi åker med kostade 50 euro 2 personer blir skönt att få komma bort från skogen ett par timmar också så klart måste  jag säga att det är.

Sen blev det bastu bad och hopp i sjön fy fan vad det var kallt i sjön sen,har nog gjort min bad karriär nu under tiden med systersonen han var här sen ledsna jag helt och hållet på det.

Samma sak med gymmet egentligen också inte lika skoj när ingen är där dom pratar bara finska ingen svenska och 1 maskin av varje och inget mera.

Saknar nog sats mycket måste jag säga att jag gör och sen att få börja umgås med dom andra mammorna och min dejt också så klart.

Retade mig så otroligt mycket när jag nu fick veta att han var i blackeberg förgår.

Men jag hoppas verkligen att vi kommer ui väg här i från snart innan jag riktigt ruttnar på att vara är.

På det sättet blir det skönt att komma bort ett par timmar här i från också kommer sen lägga ut lite bilder här i från dags kryssningen.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards