Direktlänk till inlägg 27 augusti 2015

Finland dag 15. gymmet, och chock besked av syrran

Av anonym anonym - 27 augusti 2015 21:00

hejsan och hallå

 

Vakande halv tio i dag mulet i dag här, och lite osäkert på vädret också för den delen.

Så kom vi fram till att jag skulle gå till gymmet har ju inte blivit så mycket nu på sistonde av detta eller.

Men fixade gymmväskan och packade det som jag skulle ha med mig också.

Så hämtade hjälmen och startade sportstrackern också och cyklade iväg.

Denna gång tog det ungefär 30 minuter att cykla dit,sen på gymmet så kände jag att jag inte riktigt hade denna energi som jag brukar ha också så klart.

Men så är det också sen när jag kom dit också så var jag helt ensam där på gymmet också sen började droppa in mer och mer.

Sen så blev att mammsen hämtade upp mig när jag var klar,så var vi och handla samtidigt också så.

Käkade i dag morosbiff och 1 grönsaks biff med sallad också blev det till middag i dag.

Sen kom det en chock också när vi skulle på morden i midsumer att syrran hörde av sig och sa att hon nu skulle lägga in sig på sjukhus och psyket där och att systersonen skulle hamna på fosterhem.

Men sen så visade det sig samtidigt att syrran hade hört av sig självgoda satmaran  om att hon skulle komma över och hjälpa henne att städa hon är ju bra på att utnyttja andra när det kommer till kritan.

Men fick sig käftsmällen att hon skulle söka hjälp av satmaran efter att hon trackaserat henne halva natten med att ringa som sen hade ringt upp sen på eftermiddagen och sagt att syrran måste söka hjälp tror att det var då som hon förstog att det är något hon måste och så får systersonen bo hos oss under tiden,han är ju 14 år så .

Känner jag honom rätt så är det nog hos mig som han sen kommer att vilja bo hos när jag har fått egen lägenhet.så är jag nog säker på att han kommer att göra vet att han inte trivs direkt hos oss.

Men men man får väl se när hon ber om ursäkt och såna saker.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards