Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av anonym anonym - 31 augusti 2015 21:37

Hejsan och god kväll!

 

sista dagen i augusti känns totalt kvaddat hur månaden kan ha gått så fort men ändå evigheter samtidigt.

Har varit fint väder i dag i alla fall men väldigt kyligt och varmt i solen,hade svårt och bestämma mig angående gymmet om hur jag skulle göra med detta i dag.

Men kände att jag bara i dag ville  promenera och ingen ting annat.

Så blev det tog med mig min lilleman på en promenad till navla brandstation och sen tillbaka för att ge honom mat (lunch) och sen mig själv.

Valde i dag den här pro kvarg med citron smak syrlig med mycket god måste jag säga

mycket fräsch smak hade den och somrig också tyckte jag att det var också, samtidigt väldigt uppfriskande sånt gillar jag som sagt.

Sen blev ännu promenad också heparivägen halva och halva vägen tillbaka.

Hemma sen blev det lite blåbärs plockning och sen mat och det blev

fruktsallad.

Med vatten melon

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards