Alla inlägg den 6 september 2015

Av anonym anonym - 6 september 2015 21:00

Hejsan hoppsan!

 

Blev en sväng på gymmet i dag och beslöt mig för att cykla 1 timme.

men fick ihop ungefär 20.05 km och grymt nöjd med detta också är jag.

hade gått ner 2 hg visst det är inte mycket men lite.

Men jag tänker då alltid så här bättre än ingenting alls vare sig om det bara är kg eller hg det handlar om så måste man tro på sig själv för att lyckas som exempel detta med vikten och få bort mamma kg.

För det är något som jag absolut ska ha bort och få känna mig bekväm igen också

Men är glad att lyckades cykla en timme i allafall och den första halv timmen körde jag på 2.ans hastighet och sen den sista halv timmen blev det då på 4.ans hastighet i stället.

Och fick ihop 300 kalorier borde ha varit lite mera men då vet man ju aldrig hur lång tid/timmar det skullle ta så klart.

Ställde mig på vågen som visade nu 90,9 kg än sist som var  då på 91.1 kg hemskt.

Sen blev det en färd hem till hustomten också där mammsen skulle fixa något med mobilen till honom,eftersom lilleman hade somna i bilen och avvaktade jag med att komma in tills han hade vaknat också plus att det regna också.

Så kom mammsen ut och sa att dom hade bullat upp med kaffe och sötsaker som jag genast blev nej det här är inte sant du måste skoja.

att jag är hungrig och vill ha mat och inte kaffe och sötsaker.  

 

På kvällen när lilleman hade somna så då tog jag och gick ner till vårat och smått börja planera min packning som ska hem.

Min mamms tror ju att jag lämnar klänningar här och andra såna saker här också men något som jag aldrig kommer att göra eller precis det vet jag vill ha med mig allt hem som jag tar hit.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards