Alla inlägg den 14 september 2015

Av anonym anonym - 14 september 2015 18:15

Halloj

 

en klar med ligonen och nu är det då blåbären som gäller också, hade ett ep anfall på natten skulle visst varit ett helt normalt som dom kan vara också fick jag höra också.

Så denna dag blev lugn i allafall,ett bastubad på kvällen och handla hem lite frukt burkar på dagen till lilleman också.

Det här barnbidraget är verkligen inget som räcker precis,i mina ögon med tanke på allt som jag köper.

Nya nappar med jämna mellanrum men då blir det båda natt och dag nappar ,sen lite tallrikar som är delade (lägger ut bilder på dom till er som inte känner till dessa tallrikar)

Väldit smarta är dom i allafall för man kan både ha maten och efterätt i dom också kommer sen också köpa såna här egna tallrikar också i allafall 2 två stycken det vet jag förhoppningsvis när jag ännu är här.

Har redan planerat redan såna här lärar drick nappar/nappflaskor.

Min son förtjänar att få lite extra saker tycker jag visst blöjor är det pcj maten men som nappar nappflaskor tillbehör som skedar så han är ju mitt första barn också och är lite speciellt extra för mig.

Kommer bara låta dom som jag litar på ta hand om honom i barnvakt om dom gånger det kommer behöver ha vakt.

Men dom jag inte litar på kommer inte ha någon chans inte det dugg det är en sak som är säker i alla fall och beslutat mig.

Som en farmor som inte existerar i mina ögon  närmare bara onödiga kläder har hon gett som jag genast slängde egentligen.

Tycker egentligen hon inte förtjänar träffa sonen efter alla lögner och oärlighet och inte tagit sin son på allvar med sina våldsamheter våltäkt på mig också och blev slagen av honom 3 gånger samtidigt som jag inte har vågat berätta om eller i stort sätt.

Hela den familjen är bra på att ljuga som sagt och såna förtjänar inte träffa nån i från den familjen.

Men men dom har gjort sitt i allafall och bara igonera dom varje träff med dom.

Men men sen började jag i dag plocka blåbär också så får se hur mycket man får i av detta av lingon än så länge är det ju 4 liter.

förhoppningsvis så kommer  jag nog få lika mycket blåbär också så klart.

Men det visar sig också.vad jag får i hop om jag nu håller på 2-3 dagar med att plocka har man lovat så har man och det sviker jag inte ett ända dugg eller precis.

sen bokade vi båtbiljetter hem jag hade hoppas på silja serenade som omväxling men det blev allt silja symphony nu.

Sen så tog vi buffet också denna gång också så klart får att få se vad dom har för roligheter dom har ju ny och fräsch buffet också nu så klart också som jag inte ännu har provat också.  

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards