Direktlänk till inlägg 11 oktober 2015

umgåtts med sonens gudmor och sen meddelande av hjärn tvättade kärring till så kallad falsk farmor!

Av anonym anonym - 11 oktober 2015 22:56

hejsan hoppsan!

Vakande nio i dag och trodde klockan var runt 11:30 och sen hade man sonen gudmor också att tänka så man inte missade henne också jag och lilleman.

Hade ju blivit ganska pinsammt helt ärligt.

I morgon så flyttar systersonen in hit syrran ska ju in på psyket nu och det kändes verkligen som lättnad också så klar helt ärligt.

Efter dom sista sms.en på kik som kom som inte var direkt trevliga av sig eller precis om man säger så.

 Men men jag hade en trevlig stund med sonen gudmor som skulle panduro vid hötorget och handla hem lite saker.

Och sen till ica maxi på lindhagen och handla,plus att jag skulle ge henne pengar också för 2.an av bil barnstolen som vi köpte av sonens gudmor också så klart.

Hon skulle köpa garn men det ska jag också göra som sagt behöver lite nya sorter på färgerna av dom.

Så man kan göra/virka saker till lilleman också klart.

Plus att bra att ha också så klart man vet ju aldrig precis eller vad som händer i fram tiden om man säger så då.

Hemma sen blev det att vi träffade på mammsen jag sonens gudmor också när hon skulle hem hennes som skulle laga nån tårta också.

Så man får se om hon lägger ut någon bild på instagram då också så klart.

Väl hemma sen så blev det att gå upp med  med skrivbords skivan ville ha tillbaka mitt skriv bord som jag ärvde från min farmor lagom stor och plus att jag får lite mera utrymme också så klart även om jag tyckte bra om detta skriv också så klart.

     

Se skulle ha mammsen en mapp sin hade med datorn att göra och passade på att ta en bild på hur det ser ut nu.

sen vi städade där i källaren och där min cukel står och lite längre ut var alla kartonger så det var som en smal väg som gjorde att man kunde knappt gå där till och med.

Sen hade den hjärntvättade sonens farmor hört av och fattar inte att jag behöver en time out från dom.

Och började med att gnälla om olika saker och som gjorde att jag bestämde mig för detta.

Att dom bara får vara under viss klock tid och var och när mer står jag inte ut tycker dom ska vara tacksamma att dom får se lillen som jag egenligen är anti mot.

Och sen har mage att man skulle ses hos sonens gudmor hur sjuk i skallen kan man allt bli egentligen men hon har varit knäpp sen jag träffade henne första gången.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards