Direktlänk till inlägg 25 oktober 2015

En bra Helg!

Av anonym anonym - 25 oktober 2015 23:01

hejsan hoppsan!

Snart är oktober slut och det känn ju helt sjukt i stort sätt tycker jag, på ica maxi har dom redan satt fram ljuslingor för inom husbruk och utomhus bruk,och jul prynader och julstakar och julstjärnor, kanske man ska ta och kolla om man hittar nån ny stjärna för i år då.

Nä det är verkligen helt sjukt helt äligt.

I dag var min älskade son väldigt grining varför vet jag inte men nånting har det varit som stört honom.

Samma sak när jag gav honom mat fick världens raseri utbrott också. 

Inte lätt att vara liten som han är som sagt.

Läste lite mer om det illdådet i trollhättan minnesstunden mm.

Samtidigt fick mig att tänka på den minnes stund som vi hade på martinskolan när vi fick höra att det var en tjej vars morfar hade tagit livet av henne för hon själv inte lägre orka leva och ville aldrig göra nånting eller vara med på saker.

Sen hade hennes morfar sen tagit sitt liv också.   

Och hur man hade denna tysta minut som man hade det för dom här i trollhättan så la verkligen stor tanke på dom i dag och vad dom har varit med om där och vilken fruktansvärd upplevelse också för den delen.

Så har verkligen haft en tanke åt dom i dag måse jag säga.

Blev i dag 3 promenader plus handla ännu mera garn nystan   dom kostade 10 kr styck så totalt 8 stycken än så länge har jag kommer nog blir ett par till tror jag.

Bestämde ju mig för att ha en rätt så bred vitkant runt om filten vill verkligen ha den fin och snygg också och eftersom det är olika färger på denna så tror jag att vit kommer bli bra.

Men jag borde nog lära mig att sticka också kanske göra ett par vantar till lillen i något snyggt garn och 1 mössa.  

 

Har sen annars städat och hållit på ska ta bort en hylla jag för sonen när man ännu kunde använda skötbordet och en hylla för att ha det som behövdes till detta.

 

blöjor

våtservetter

zink kräm

som exempel nu har sköt bordet blivit förlitet för honom.

så fick min kära kusin det till sitt cafe med tanke på att dom inte hade något ihop fällbart skötbord.

 

  

Men så här ser det ut nu igen allafall det gamla vanliga och sonens leksak som ligger på golvet.

Stolen som jag hade tog sin plats och som gjorde att man bara slängde kläderna på den och plus att det var en som jag hade för ammingen också och inget mera i stort sätt.

Och det andra orsaken varför jag tog bort det är jag har hitta ett ljusrosa skåp (min son har ett vitt med 4 lådor)

Sen ska jag ha vita dörrar och lådor till detta .

Plus försöka få bort den här super höga hyllan också som jag inte är så direkt förtjust i  eller bättre och ha den nån annanstans i så fall.

Men det här extra elementet som syns är perfekt i allafall när dessa muppar till förening tycker man ska värma upp elementen i december i stort sätt.

 

Sen tog jag en bild från promenaden i dag med mammsen och sonen och när vi stannade till vid norrmälarstrand också.

Mammsen tyckte vi skulle stanna och titta på fåglarna där.

 

 

Norrmälarstrand utsikt mot högalids kyrkan och västerbron vad mer kan man säga än en riktigt höstbild.

Kommer nog bli några flera dom här dagarna man får passa på så länge dessa vackra höstfärger ännu finns på träden.

På det sättet gillar jag hösten rött grönt gult eller gulorange.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards