Direktlänk till inlägg 25 november 2015

I dag kom lillemans nya vagn!

Av anonym anonym - 25 november 2015 21:41

Hejsan hoppsan

Nu i dag så kom lillemans nya vagn fick jag veta efter att jag hade kommit hem från gymmet också.

träningen gick bra tog det lungt i dag eftersom jag hade fått ett anfall på morgonen men efter 3 veckors uppehåll.

Men bra det som min mamms sa att det var.

Varm dag i dag upptäckte jag då när jag kom till gymmet och gick hem från gymmet också.

Men grymt trist väder fuktig luft och regn i luften också är det.

Men som ordet november och inte många dagar kvar av novmber är det eller känns konstigt.

Men på söndag ska jag sätta upp julstjärnan ljusslingorna kom upp för ett par dagar sen och adventsljustaken i går.

På eftermiddagen i dag så ringde mammsen till barn butiken och undra hur det gick med lillemans vagn som visade det sig att den hade kommit nu och kunde hämta den efter en halv timme.

Så tog och promenrade i väg också och hämta den var 2 stora påsar

liggdelen och sittdelen transportväskan var med också.

Massa instruktionsböcker om hur man skulle göra  hur man satte ihop den och hur man gjorde si och så mm.

Men hur fin som helst och är så nöjd med den så det inte är klokt eller.

Är verkligen glad att jag inte tog och  gick på niten med den här vagnen som jag var och kollade på som inte hade nån sitt del bara sitt dynan och inget mera.  

 

Så lägger ut några bilder på den här i allafall.

      

 

       

Är riktigt nöjd med denna vagn nu är bara att lära sig hur man sätter ner denna i ligg position och hur lägger in den i transportväskan bland annat.

Ja det är en helt ny värld som sagt.

Hade sen på morgonen ett ep anfall som jag ej har haft nu på 3 veckor men bara skumt hur det nu mera kommer på morgon kvisten och inte natt tiden som man är van vid att höra.

Har nu hänt 3 gånger nu på morgonen att det har varit ett anfall. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards