Alla inlägg den 10 januari 2016

Av anonym anonym - 10 januari 2016 23:04

hejsan hoppsan

klockan ringde halv nio hade lite krångligt att somna igår efter anfallet också så klart.

Vakande till i 2 ryck kändes som jag skulle falla på golvet ungefär.

Men sen vakande jag av väckar klockan bestämde mig för att dra mig i sängen en stund innan jag kom upp för att starta dagen med sonen.

Visade det sig att han hade också kommit upp nästan samma tid som jag men han var på gott humör och blev på ännu bättre humör efter att jag hade krama honom en stund.

Planerna i dag var att ta en lång promenad med lilleman och  hinna ut innan han blev trött.

Men då blev man själv trött igen också la lilleman  på pappsens säng i flygel rummet med sin kanin och trodde han skulle somna för det var verkligen nära att jag var och göra det.

Så då hörde man mammsen komma in och krama lilleman lite och ville ha kaffe också sa till henne att hon fick överleva instant kaffe som hon gjorde och rostade dom sista smörgåsarna till henne också gjorde jag.

Lämnade in det till henne och sen eftersom mammsen också såg att lillen var trött så då tog jag och la jag honom i sängen så han fick krama om kaninen och sin snutte filt också om han ville det.   

Så efter han hade vaknat så då blev en promenad upp till fridhemsplan där mammsen skulle köpa hem saker som behövdes också och vad det nu andra var som hon också behövde så klart.

Så jag väntade utan för Öob med lilleman också medan hon var in dit och jag följde med min på lidl också men lilleman man han skötte sig.

Sen morden i midsomer och med orginal barnaby också inte ofta man har sett honom precis sen hans kusin i serien tog över rollen när.

I morgon blir det allt att planera in för gymmet och vilket klädesplagg man ska ha och denna gång ska jag ha med mig mitt lås också som jag glömde sist och upptäckte det när man redan var i omklädnings rummet på gymmet också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards