Alla inlägg den 13 januari 2016

Av anonym anonym - 13 januari 2016 23:25

hejsan hoppsan

har i dag varit till bvc med lilleman led lite med honom också samtidigt.

För att han hann precis somna när han skulle ut vagnen också samtidigt. var läkar besök i dag för honom.

Allting såg bra ut och hans längd kurva stack upp helt plötsligt så han blir nog en lång kille det här.

Hade ju små panik igår eftersom jag fick jaga min pt lite angående ändring på tiderna visade sig att det var samma klock tid hos läkaren och samma klock tid för mig hos pt.n så det skulle ha kolliderat.

Men lyckades få klockan 13:30 och det blev perfekt också .

Hann byta under kläder som jag skulle ha på gymmet och sen äta min mandarin också och sen gå .

Sen hade mensen kommit i dag också så har gått upp 1 kg också, men det vi gjorde i dag först var då att mäta mig eller skulle mäta mig.

Men eftersom jag fick mensen som jag berätta för henne så tyckte hon att vi skulle av vakta några dagar med att mäta.

Men det vi åtminstonde mätte var min arm och där hade det försvunnit med 4 cm.

Så det var ju något positivt i allafall och klagar inte är verkligen super nöjd det trodde jag aldrig skulle inträffa.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards