Alla inlägg den 17 januari 2016

Av anonym anonym - 17 januari 2016 22:38

hejsan hoppsan!

Har i dag vart kallt som bara den i dag måste jag säga, att det har.

Men har varit helt underbart väder i allafall så det går inte och klaga på i allafall hur som helst.

Vakande ganska grining också,har ju en papps som inte ännu fattar att det är inte bara att väcka mig hur som helst om man inte vill ha mig på dåligt humör så klart.

Sen hade vi besök i dag av en bekant till en bekant,jag känner inte hennes så väldigt men kommer nog och göra det nån dag.

Vi åkte bland upp till teide tillsammans också en oförglömig upplevelse.

Men det var en trevlig middag i allafall det går inte att neka till en människa som är lätt att prata med men som ändå mycket erfarenhet och ändå främmande på något vis även om vi har kännt henne hur länge som helst nu.

Och min cheesecake blev en framgång också verkade det som också.

Så i dag har det varit en helt bra dag också som sagt.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards