Alla inlägg den 18 januari 2016

Av anonym anonym - 18 januari 2016 23:28

Hejsan och hallå!

Vakande på ett strålande humör så att min lilleman fick en massa pussar av mig plus att han var på ett väldigt gott humör.

Precis som jag också var så klart bara att fick någon konstig på morgon natten som gjorde att den kändes så verklig också på ett otäckt sätt också så pulsen åkte upp lite.

Men kunde i allafall somna om också som tur var också.     

Var och gjorde lite ärenden och sen njöt av vädret med lilleman också som sov så gott ner bäddad i åk påsen också.

Skickade en god morgon till min dejt också som vi har skickat varandra nu sen vi sågs sist också.

Sen planerade in för grupp träningen i dag på sats bromma också och satte alltid i väskan och till och med låset så inte glömde låset.

Har ju hänt 2 totalt genom åren på sats fridhemsplan samsagt och varit grymmt irriterande med hur man har fått bära med sig gymm väskan till varje station men bestämde sig för eller hade stående kanten i grupptränings salen.

 

Så blev ärenden mitt på dagen och sen tog jag min en timmes promenad med lilleman som vanligt.

Och är så överlycklig att min mens nu har slutat också så allting krymper igen också på en även om vikten tar någon dag att minskas på.

och sen till maxi och köpte en sallad inte äns godis eller något annat sött eller som man gjort 4-5 dagar.

Kändes helt underbart och tog en liten bit av cheesecaken som vi hade till middagen i går när vi hade gäster.

Utan att sötsuget triggades upp som det brukar att göra precis innan min mens kommer och under mensen.

 

Men på efter middagen så kom det ett mail om att dansen var inställd och att det skulle vara något annat pass i stället så bestämde mig för att avboka att köra kamp sport är inte min grej även om det är facinerande att se på tae kwondo men det var rätt kul ändå.

 

Sen kom mammsen och att denna äckliga farmor som är lika konstig som sin son till våldtäkts man (passa er tjejer som träffar honom 100 % autism 100 % förstånds hanikappad ljuger självmordsbenägen rasist)

 

Och det första hon fick höra var usch av mig på ett sätt bra för då är det undan stökat också.

Vill aldrig svartmåla nån eller säga något ont men om den här familjen ger jag information hur dom är och hur oärliga dom är (allt som jag skrev här under gradiviteten och sen jag starta bloggen här)

Men har väldigt svårt att träffa farmorn som jag kallas falsk farmor och som är blockerad på fb sen förra 2014 i stort sätt precis som dom alla andra i familjen.  

Jag klarar inte äns av att se dom i ögonen eller utan bli äcklad.   

 

Men så själv goda dom är så är det dom själva som har valt detta och bara tillfällig kontakt.

För mitt mobil nr kommer jag aldrig och ge eller adress hit även till den som jag flyttar ihop med kommer fortfarande vara folkbok förd här inte äns min mail kommer jag att ge så tillfällig kontakt är detta.

eftersom jag får ersättningen sen sambon dog vann ju över dessa barn som han hade.)

 

Men men annars en bra dag har jag haft och förhoppningsvis så träffar jag min dejt igen i helgen också så.

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards