Alla inlägg den 29 januari 2016

Av anonym anonym - 29 januari 2016 22:15

Hejsan god kväll!

Mfin lille älskling tog jag ut på promenad den vanliga rundans på 1 timme inget väder kul väder men man kunde vara utdee en stund.
Fick bekanta ogckså en inom familjen också var detta. :-)
En kill kompis kunde tyvärr inte komma men blir fler tillfällen skulle till väg i han skue eller dejten närmare  på läkar besök.
Och var lite krångel med andra saker somna./... får hoppas nu att det att lite skillnad på tvättandet. :-)
Och min syster har ringt mig och var lite smått full också eller blivit annorlunda seg.

Och sonen gudmor var här också i dag och gav lilleman fina presenter också .

Och sonen själv goda farmor också men den var helt okey sån här på pinne och olika träbitar i olika storlekar .

Men annars har dagen varit bra och tyckte jag och känns väldigt underligt att ha en liten kille på 1 år nu.

Av anonym anonym - 29 januari 2016 00:06

Hejsan
Ingen träning i dag eftersom jag hade ett ep på morgonen och sen hade svårt att somna om fick höra av min pappa att jag ännu var fortfarande smått borta eftersom jag hade oturen att ha det på morgon kvisten också.
I dag blev det då en lugn promenad till butiken förtillfället inget väder att ha med sig lilleman precis.
Regna sen kom snö blandat regn också som inte var ett dugg skoj var i dag och handla ingredienser till bakningen för lillemans små fika i morgon också.
Lite kakor bland annat och en variant som inte har lagat på länge.
Och sen fick jag gå och handla ägg också behövdes 3 och inte 2 som jag trodde att det skulle vara så fick fortsätta efter hade vart och handlat nya ägg. :-)
På kvälls kvisten till fortsatte jag med bakningen.
Annars lugn kväll titta lite på lyxfällan tidigare avsnitt från 2009 - 2014.
Många avsnitt man hade glömt till och med också.
Ska sen försöka få hit min vän i morgon också bjuda på födelsedag fika också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards