Alla inlägg den 31 januari 2016

Av anonym anonym - 31 januari 2016 22:27

Hejsan och hallå

 

nu är det januaris sista dag och i morgon februari i stället.

Tycker denna månad har gått väldigt snabbt helt ärligt att den har, och bara för nån dag sen så då fyllde min lilleman 1 år så känns väldigt underligt.

Kanske nästa födelsedags en mumin kryssning?  man får se .

Men hans första kryssning blir nu till tallinn i sommar i allafall ,mammsen tyckte att det var bättre att vänta till nästa sommar med att ha med honom till tallinn men nu i år ska han få komma med och sen försöka hålla det som tradition också.

Har i dag varit till gymmet en halv timme blev knappt svettig men magmaskinen och armar rygg det blev det som jag valde.

Men i morgon är det ju dansaerobics i allafall.

Själv tycker jag att månaden har gått väldigt fort och snabbt ,i år pratade vi lite om att åka till teneriffa igen jag och mammen och sonen vi får se.

Sen i morgon så ska sonens gudmor få polisskydd tills hennes man har flytta.

Jag har inte äns förstått hur man kan misshandla sina barn och skrika åt dom eller något åt det hållet.

Men hon är stark och vet vad hon tycker och tänker och känner också.

Även om det kommer bli tufft för henne så vet jag att hon kommer klara det.

Och sen finns jag att prata med som andra vänner som hon också har.

 Men men annars så varit lugn dag tog en promenad med sonen också efter att vi hade varit till maxi och handla

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards