Alla inlägg den 6 mars 2016

Av anonym anonym - 6 mars 2016 23:18

Hejsan hoppsan

 

I dag blev det lite tankar på över dejten i går men dom var så kanon ändå så jag klagar inte alls om man säger så då.

Men det var lite angående intresse för en och såna saker blev ju ganska mycket kramar också.

Nå det gör ju inget tycker det bara är mysigt med kramar är ju endå några år sen man fick en kram som sagt.

Men denna dag sov jag ända till halv elva nästan så då måste man vara väldigt trött också som sagt om man sov ända till halv elva men kanske behövdes också man ska aldrig säga aldrig.

Men det blev en lugn dag i dag också mensen kom i dag också så man har haft lite mensvärk också eller närmare har .

Tog en promenad med lilleman rund fredhäll i dag så att det skulle bli runt 1 timme som jag ville ha det.

Tänkte först gå fredhäll hanterverkargatan men när han var ännu vaken så länge så kände jag nä bättre att vara i närheten av hemmet än att gå långa vägar och få det jobbigt i stället för det kan vara ganska jobbigt också.

Jag fick ju en panik i och för sig så var det allt i början när han ännu var nyfödd om man säger eller som vi här hemma säger när lilleman ännu var liten.

Men så han sov ända till halv tre ungefär på ett ungerfär och inget mer än detta.

Annars kan sova 2 gånger varje dag men inte denna gång.

Så var jag och handla margarin också som behövdes fick en liten utskällning om att jag inte hade köpt något.

Så bakade en kaka på kvällen också gjorde jag.

Sen fick jag höra att min nya mobil hade kommit men att vi kunde hämta den i morgon på ica maxi också.  

Är grymt nyfiken på den nu och kollade också på något fodral åt den också nu när jag var på maxi men bara snabbt ville ju vara hemma innan lilleman vakande igen också.

Men nu på kvälls kvisten så blev jag smått illamående efter denna kaka som jag bakade  i kväll.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards