Alla inlägg den 9 mars 2016

Av anonym anonym - 9 mars 2016 22:15

hejsan och hallå!

fint väder i dag håller på försöker lära mig min nya mobil också för den delen.

lite små gnäll i dag tog en morgon promenad med lilleman  på morgonen som tog en timme som vanligt .

så kom frågan om ordet öppna förskolan som jag kände jag har ingen ro i kroppen alls pga av lite olika saker  så det blev min mamms som gick dit , och jag fundera på hur jag skulle få ro i kroppen som sagt och beslöt mig för gymmet , och valde att springa ungefär en timme också.

senare fick lite klagomål om saker också angående mat eller det man alltid ska ha hemma som mjöl som exempel.

Nå det är ju en småsak så gick till maxi och handla 2 paket ett till päronen och sen 1 till mig också så man slapp tjafs också.

sen bakade på kvällen kakor ned dumle och choklad snak av mint också.

ställde mig på vågen också med positivt svar också något som jag hade hoppas på också  att det skulle inträffa också så klart så i stället för 92.2 så stog den nu på 89.9 och hoppas verkligen också att det nu håller sig nu på 80 sträcket och inte 90 sträcket.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards