Direktlänk till inlägg 23 mars 2016

Hes och hosta dag 5.

Av anonym anonym - 23 mars 2016 23:45

hejSAN och hallå

 

hostan är nog på bättrings vägen nu känns skönt också samtidigt 

om man tänker positiv också.

men det som är kvar är hesheten  och som var ganska jobbig 

nu på morgonen också 

men sen började det lugna sig som tur var så man kunde på några

ord ur sig i allafall men så svårt nr man måste ropa på lilleman hela

tiden också för han inte ska dra i sladdar eller något annat.

energin och min ork har vart pö om pö men lyckades i allafalö

 ta mig ut på 2 promenader i ett växlande molninghet/regn/sol

rätt så kyligt men var på packafd med lång tröja munktröja och min

 

fleccejacka också och halsduk var precis lagom också.

men visst kyligt var det inget jag kan klaga på som sagt eller  något sånt

på promenaden vid lilla väster bron var det plötsligt pådrag med polisbilar

och tänkte genast det här terrordåd som var i Bryssel igår så lågt och

fegt att oskyldiga blir skadade/dödae pga fegt typer.😡

Så fick mig att tänka på det när polis bilarna kom stormande

förbi på lilla Västerbron .

Hemma sen var det lugnt lilleman sov i vagnen också sen blev att gå och handl

lite mat till honom .

fick senare gå igen för att handla couscous för att ha hemma mammsen

som ville ha det till maten.

och jag åt broccoli såsen med pasta.

lite tjafs också mellan mammsen och pappsen som hade erbjudit att cykla

och handla som mammsen inte ville för att han var ganska berusad .

och flippade ut när jag sa att jag hade erbjudit mig i stället ville ändå

ha en egen tid promenad så.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards