Direktlänk till inlägg 26 mars 2016

Hes o hosta dag 8.

Av anonym anonym - 26 mars 2016 23:45

halloj!

 Äntligen har min hes het släppt och känns riktigt skönt också så klart

man blir rätt less på attvara hes och kan knappt prata utan att rösten försvinner

väldigt frustrerande kan man allt säga.

så det ända jag har kvar nu är då hostan som kommer och går hela tiden

men visst frustrerande är det att ha hostan men bättrings vägen där också

så klaga kan man inte göra alls.

hitta någon host medecin som fungerar bra även smaken är lakrits på denna eller

näemare söt lakrits.

underbart väder gissar på 9-10 grader varmt i dag var ute på promenad 2 gånger i dag

och var grymt svettig också var jag.

tog min vanliga runda men förkorta den lite gjorde jag också så klart

för lillemans skull också om han skulle vakna så klart.

till middag enformiga pasta med pesto.

och som avslut på kvällen var det morden i midsummer också ett avsnitt som jag

inte hade sett eller .

och lillen var så trött så han knappt kunde sitta upp och ändå en visades med att 

vara vaken till slut blev lite mjölk till honom och då somna han.

har också plantera rädisor sockerärtor spenat  också i dag .

nu har jag bara några saker var att plantera så är det klart men det är

i maj som jag ska plantera ut gurka 2 olika sorter och brytbönorna bland annat 

kul med att plantera grönsaker.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards