Direktlänk till inlägg 1 april 2016

Tankar och vårstädning

Av anonym anonym - 1 april 2016 23:15

hejsan hoppsan!

hade i dag ganska mycket tankar om saker vissa ganska retsamma

och vissa inte.

dom jag inte förstår är att hur jag kan ha haft min mens nu från i förgår till nu fast jag hade den

bara för ett par veckor sen.😬

Så det är ett mysterium för mig som sagt hur en sån sak kan se.

har ju inte haft sex med någon eller något sånt alls är ingen som har direkt

intressera mig för ha kk eller före detta vänner som våldtar som man säger upp kontakten med bara den jag har förhållaände med har jag sånt.

frågade en vän som berätta eller trodde att kunde vara medecinerna jag tar för min EP.

men har ju inte stått något om detta i varnings inför teckningen eller.😮

sen det andra är ju att min mamms tycker vi ska åka till sommar villan som jag kände så där

åt.

sen det här med att frysa mitt gym kort fast kedjan finns i Finland plus har ju kortet som jag kan träna med i Sverige Norge Finland Danmark  plus att få allt som jag vill ha på ett gym och samma anläggning också.

I stället för ett gym med bara styrke tränings saker som blir bara tråkig i längden plus att 3-4 månader är för mycket för mig hellre kommer dit nån vecka med jämna mellan rum än vara konstant där vara osocial finns ingenting att göra där än att gå son promenAdele som till slut som man ledsnar på.

är ingen skogs människa som mammsen som kan trivas mitt ute i skogen bara bry sig om sina växter och inget annat väldigt ledsamt helt ärligt att inte kunna tänka på andra och deras behov.

 Men i år ska jag försöka komma själv med dagbåten längtar efter den turen som är en tradition för mig och betydelse full kommer hellre nån dag efter mammsen.

så får hon sin vilja fram och jag min vilja på ett rättvist sätt också så klart.

jag älskar ju se finska skärgården också tycker den är så vacker också att se på när man har kommit förbi Åland och smått börjar närma sig den finska skärgården.😍

 

 Helsingfors turen är mer kryssning för mig och inget mer och min mamms bara transport plus att hon urtråkig att åka med också går ej att neka eller.

så ska försöka få igenom detta den här året så får hon och min älskade son åka dagen innan

mig för det tror jag att han säkert kommer att överleva.🙂

Sen i dag tog jag mig i kragen med att göra en vårstädning också i mitt kryp in

för en av mina kontakter rasade ihop i går nämligen när jag tänkte sätta igång lite 

musik för min grönsakers skull sägs ju att växter/grönsaker gillar när man pratar med

dom eller pratar med dom.

Så i dag fick dom höra lite salsa musik och sen basto o låten keep on rocking och e- typs true belive mina favorit låtar.

men är klar med halva städningen hade lilleman som skulle ha ner saker också lite frustande men men bara bita i sura äpplet och överleva.

det sista jag gjorde i dag var att skriva till en av min andra dejt eller vad man ska säga

angående lite frågor om anpassning etc etc ett ganska långt brev.

men bättre med brev än att skriva som sms som tar evigheter att får klart.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards