Alla inlägg den 5 april 2016

Av anonym anonym - 5 april 2016 21:45

hejsan!

en ganska irriterande " inte sonens fel".

blev små tjafs här hemma päron som vägrar fatta att jag vill

komma bort från dom och min räddning är då kryssning bara få njuta av 

havet/sjön bara egen tid kvalitets tid.

och mamms som tror att man redan nu är intresserad av att åka till villan som

inte ett dugg är alls.

och tycker det är bättre att tvinga med mig i stället och ha mig uttråkad där 

som hon inte förstår blir lite smått ego av sig när hon är där och sällskap och vill inte hitta

på nånting snålt.

vill bara man ska gå efter hennes spår 😡.

medan det jag vill är art ha en kryssning och ingenting annat för det är det

som passar mig.

och sen mitt andra som är lika viktigt för mig som sonen fast det är 2 olika saker

är min träning/vikt  och sonens sida är det förskolan som gör att det 

 Sen är också kryssningar lika viktigt för mig också det är en del av mig också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards