Alla inlägg den 15 april 2016

Av anonym anonym - 15 april 2016 23:00

hejsan hoppsan!

 

jag kände att det fick bli en vilo dag idag från gymmet men hade ärende dit ändå

fick mail där i från om att jag hade fått nya pt timmar och att det skulle skickas

till min förvaltare det är kvittot eller vad man ska kalla denna.

så det blev att prata lite med en i personalen under tiden medan jag väntade på 

att min pt skulle komma.

men berättade om min kryssning och dom tyckte alla att det var skoj att jag hade 

varit på en danskryssning.

men var verkligen  helt öm i ljumsken och höfterna efter allt dansande som man har 

vart /varit på.

så var in till öob också köpte gräslök chilli morötter som ska plantera.

beroende på hur min lilleman mår så klart.

han har ju fått en ny förkylning inte alls kul eller precis så fick höra med tallinksilja om man

kunde flytta fram  resan några dagar också.

annars blir det Finland på måndag men han har vart väldigt grinig och klägning av sig

min älskade lilleman.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards