Alla inlägg den 19 april 2016

Av anonym anonym - 19 april 2016 18:31

hejsan hoppsan!

är nu i Finland hade en kul kväll på båten igår plus lite positiva saker

med att dom har i stort sätt ändra hela fartyget nästan måste jag säga med en mat resturang 

då cafet var har dom gjort om till resturang och mer alternativ på mat för både kött ätande och vegeterianer så det var ju toppen .

hade på natten ett anfall också på nått vis kände på mig eller närmare misstänkte det närmare

känner ju aldrig av när ett anfall är gång.

men nu sommar villan och ska börja förbereda inför sommarn.

men kallt är det och vädret har både vart regn och sol med jämna mellan rum också.

sen blev en ganska regning promenad med lilleman blev det och ska försöka vara ute och gå 

mycket det går dom 7 dagar man är här.

så ska nu fixa min soffa /säng så att det är gjort och kan nu sova i också så klart 😄

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards