Alla inlägg under april 2016

Av anonym anonym - 3 april 2016 20:15

grymt morgon trött var jag och bara ta det lugnt också gjorde jag medan

min papps var ute med den lilla.'

jag hade gymmet i tankarna precis som en kryssning också somjag längtar efter

också så klart.

en promenad med lilleman skrev ett brev till en kille jag är intresserad av också

lite frågor etc etc.

handla kuvert också 29:90 alltså 30 kronor 

.

och en liten vårstädning också bord kontakter 

lite lådor som jag behöver gå igenom så öär hyfsat klart.

Av anonym anonym - 2 april 2016 23:29

hejsan hoppsan!

när jag var ute i dag med lilleman så först var det väldigt kyligt

och sen också kallt var det samtidigt också.

och kände allergi näsan började rinna men ni var det dom här typiska allergi

känslan och inget annat tack och lov.

lite funderingar angående min födelsedag och som då kommer att vara en kryssning

nu detta år ni har jag varit för länge borta i från sjön och har lite abstinens också så klart

tror nog att min don klarar sig 1 dygn utan mig.

han är ju mer beroende av min mamms eftersom det är hon som har hand om honom på nätterna.

eftersom det har med min EP och göra också som sagt med närmare ord.

med tanke på att jag bara får anfall på natten 1-2 gånger i månaden bara januari i år som jag hade 3 stycken anfall annars bara 1-2.

men det är o själva upp vaknandet som är det krångliga om man säger mer så är helt omedveten om vad jag gör också har ju lyft upp min mamms i handfatet och sen har jag också lyft upp henne och ställt henne åt sidan också.😮😬

om man ska ta det som exempel på det hela sov hos en då varande pojkvän och jag skulle springa

naken ut.😳😬

men dom brukar för det mesta komma i mitten av månaden har jag tyckt och innan nån dag

innan mensen också eller ett par dagar eller en vecka innan mensen.

gäller att räkna ut när den är på väg några dagar till en vecka innan också.

det ända fartyg som jag inte riktigt vågar mig på förtillfället är silja galaxy efter det som hände härom dagen med grupp våldtäkten.😡 ( idioter)

men tänkte ta reda på detta på måndag då har man inget danspass som nu mera är på

tisdagar i stället.

men nu blir det i allafall att spara pengar i allafall det är ju skal/fodral till mobilen som jag ska ha

i olika varianter och färger ska köpa riktigt en låda för att förvara skalen/fodralen i.

vill ha massa skal/fodral så man kan variera med skal bumper fodral matchande kläder och väskor

också så och vad det är man ska hitta på så klart.

blir nog att köpa 2 i taget samma modell men i olika färger tror det var 2-4 olika färger det skulle vara i samma material.

annars har man o dag tagit  morgon promenad med lillen och skrivit ett brev till en som jag vet är 

intresserad av mig hade lite frågor sen anpassning också så klart och kunna acceptera och respektera situationer så klart.

på eftermmiddagen ännu en promenad med lillen trodde han var trött som han inte var 😮.

sen morden i midsummer som avslutning på kvällen.

Av anonym anonym - 1 april 2016 23:15

hejsan hoppsan!

hade i dag ganska mycket tankar om saker vissa ganska retsamma

och vissa inte.

dom jag inte förstår är att hur jag kan ha haft min mens nu från i förgår till nu fast jag hade den

bara för ett par veckor sen.😬

Så det är ett mysterium för mig som sagt hur en sån sak kan se.

har ju inte haft sex med någon eller något sånt alls är ingen som har direkt

intressera mig för ha kk eller före detta vänner som våldtar som man säger upp kontakten med bara den jag har förhållaände med har jag sånt.

frågade en vän som berätta eller trodde att kunde vara medecinerna jag tar för min EP.

men har ju inte stått något om detta i varnings inför teckningen eller.😮

sen det andra är ju att min mamms tycker vi ska åka till sommar villan som jag kände så där

åt.

sen det här med att frysa mitt gym kort fast kedjan finns i Finland plus har ju kortet som jag kan träna med i Sverige Norge Finland Danmark  plus att få allt som jag vill ha på ett gym och samma anläggning också.

I stället för ett gym med bara styrke tränings saker som blir bara tråkig i längden plus att 3-4 månader är för mycket för mig hellre kommer dit nån vecka med jämna mellan rum än vara konstant där vara osocial finns ingenting att göra där än att gå son promenAdele som till slut som man ledsnar på.

är ingen skogs människa som mammsen som kan trivas mitt ute i skogen bara bry sig om sina växter och inget annat väldigt ledsamt helt ärligt att inte kunna tänka på andra och deras behov.

 Men i år ska jag försöka komma själv med dagbåten längtar efter den turen som är en tradition för mig och betydelse full kommer hellre nån dag efter mammsen.

så får hon sin vilja fram och jag min vilja på ett rättvist sätt också så klart.

jag älskar ju se finska skärgården också tycker den är så vacker också att se på när man har kommit förbi Åland och smått börjar närma sig den finska skärgården.😍

 

 Helsingfors turen är mer kryssning för mig och inget mer och min mamms bara transport plus att hon urtråkig att åka med också går ej att neka eller.

så ska försöka få igenom detta den här året så får hon och min älskade son åka dagen innan

mig för det tror jag att han säkert kommer att överleva.🙂

Sen i dag tog jag mig i kragen med att göra en vårstädning också i mitt kryp in

för en av mina kontakter rasade ihop i går nämligen när jag tänkte sätta igång lite 

musik för min grönsakers skull sägs ju att växter/grönsaker gillar när man pratar med

dom eller pratar med dom.

Så i dag fick dom höra lite salsa musik och sen basto o låten keep on rocking och e- typs true belive mina favorit låtar.

men är klar med halva städningen hade lilleman som skulle ha ner saker också lite frustande men men bara bita i sura äpplet och överleva.

det sista jag gjorde i dag var att skriva till en av min andra dejt eller vad man ska säga

angående lite frågor om anpassning etc etc ett ganska långt brev.

men bättre med brev än att skriva som sms som tar evigheter att får klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards