Alla inlägg den 1 maj 2016

Av anonym anonym - 1 maj 2016 23:45

hejsan & hallå!

en toppen dag  vart på öppet hus och första gången

i mitt liv var det också fick det jag skulle men kändes samtidigt

lite otäckt med att veta att den låg bara där ett par timmar 

också så klart.

underbart väder i dag också var det vet tyvärr ej hur varnt

det var eller så klart.

men kanon väder så klagar gör jag inte.🙂☀️.

 Och denna vecka så ska hämta ut mina EP medeciner

och min nya väska från h&m.

och sen sätta stopp så att jag har kvar mina pt timmar

till hösten eller när man är tillbaka vill ju gärna kunna

träna på sats i ISO omena ( stora äpplet på finska).

ge pengarna till räkningen på mobilen till mammsen så

fas nr är avklarad och sen skulden för fröna så att 

det är gjort och inte behöver tänka på detta 

eller så att det är avklarat också.

det jag ska köpa är ett till paket feilansgurka

och plantera dom jag verka plantera dog och fick 

för mycket vatten.

blev i dag också irriterad på en person vet ej vem det 

är eller känner men som vill/tycker att jag ska 

utföra oralt på 😬 Som jag inte vill göra eller

precis har en son som är viktigare än något sånt

eller så ganska respektlöst i mina ögon /öron.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards