Alla inlägg den 2 maj 2016

Av anonym anonym - 2 maj 2016 23:00

hejSAN och hallå

 

strålande sol var det hade ett EP anfall på morgonen också tyvärr.

men fick och kunde inte sova efter detta eller.

var för pigg för att somna om så blev jag tog och skrev lite i min 

dagbok också.

annars blev det ären för att hämta mina EP skivor/ eller på cd

skivor också som jag plus ingen cd längre på eller mesta dtö också.

tog en promenad med min lilla älsklimg som sonande rätt snabbt sen

som hartiå och sen en lite möss på sig också.

sen prata med min gamla på pt i dag angående att frågs lite saker som jag behöver

angående lite saker.

men börjar fundera på om jag ska ta och ändra tillbaka till den här

pt.n jag hade innan att börja hos honom igen för han lyckades få mig att

plus att vi blev vänner också samtidigt så får på det kändes bättre plus kanske

komma snabbare i mål på sina sätt även om det är en lagom med att det var verkligen

där jag fick energi också.🙂

Går ju lite långsamt nu i och för sig med 30 minuter än ett intensivt gymm pass  på 60

minter.

så dom här 2 har olika tränings varianter också så klart allt pt.n med också.

 Kollat på båt biljetter till sommar villan också man kanske denna gång via åbo i stället se

linda bentzing på lördag kväll nu på lördag alltså.

många av mina krukor måste planteras om snart har jag upptäckt 

men några har inte hunnit har plantera om eller något det hållet.

sen har man ju några krukor som det nu har smått börja titta upp och  speciellt så

rädisorna är nog nr 1  sen något annat inom bönorna också var det

som inte ännu bortglömda eller.😮

Men socker ärtorna börjar det bli kirä med och gissar min sockerärtor och nån annan böna

ockdå är det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards