Alla inlägg den 5 maj 2016

Av anonym anonym - 5 maj 2016 23:37

hejsan hoppsan !

kanon väder precis hela kryssningen både till Åland och hem från 

åland så det var verkligen turen men det kände jag redan på mig 

också för den kryssningsfreak som man är.'

hade tyvärr en liten incident också och väldigt otäck också 

var den till 100 % också.

efter vart och titta på Tony irving och Cissi så gick vi tax freen och

kompisen märke att jag var lite smått sugen på en likör eller om det 

var Rom med lime smak och Finlandia heter denna också .

men pga lite skäl bestämde jag mig för att inte köpa denna.

så gick vi till spel automaterna bland annat där jag och kompisen

spelade en stund också.

så använde av mina kvar varande euro (mynten ) som blev över

som sagt och när jag bytte automat och kände mig klart och skulle 

gå så kom det en  man på runt 60-70 års ålder trodde först att han

var i kä till den jag hade just användt också så klart.

men visst hade mina misstankar när han höll iben buntä med

runt 800-900 i ä100 kr sedlar och började truga på mig att sätta

in i automaten och spela åt honom.😬

Går inte och säga något annat än fy fan s började han med

att utföra sexuellt ofredande på mig att pussa mig mot min Vilja

också och sen senare börja tafsa på mig också med att sätta in

handen i min tubtopp och fortsatte med börja röra mitt bröst 

också 😬

Och om jag fick 200 kronor i bonus så tvingade han mig att pussa honom

också  men han pussade mig men aldrig vill eller vesvara dom.

plus sa också att vi skulle dela på vinsten också om jag kom

över 1000. Kronor också och jag lyckades få upp till 1701 kronor 

feåga samtidigt om jag ville komma  till hans

hytt som jag absolut inte vill så dum i huvudet är jag inte precis helt

ärligt.

kände obehag obekväm panik och illamående också som satt kvar

i stort sätt hela kvällen.

men gick till vakterna och berättade om detta som dom skrev ner och 

skulle undersöka det hela och råda med att säga att vi skulle anmäla

honom och berätta för polisen också om vad som hade hänt.😢

Men hade sen resten av obehag resten av kvällen och blev kvar

i hytten i stort sätt också men dom grep honom i allafall och antar på Åland 

också .

oxh sen svårt att somna hade jag tänkte säkwrtå att dom hade gjort såg

inte röken av honom resten av dagen .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards