Alla inlägg den 7 maj 2016

Av anonym anonym - 7 maj 2016 23:15

Hejsan och hallå
Underbart väder i dag och varmt tyvärr blev det ingen promenad med lilleman också pappsen skulle till gramma och läsa och blev lite tjafs på morgonen också om lite saker så
Klart men löste sig.
Åker till Finland nu den 16/5 även om det hade fått vara efter 1/6 för då skulle det vara den här salsa kryssningen som jag ville på också ? älskar salsa gör jag och att få se något sånt live är en go upplevelse också för den delen älskar latino rytmer.?
Så det stör mig utom ordentligt som
Sagt det kan jag lova att det gör.
Annars lugn dag har tvätta håret rakar under armar och ben också
Har jag kändes riktigt skönt att få duscha också.
Har inte gjort sen tisdag med att tvätta håret i allafall.?
Hann ju inte pga lite skäl.
Och nu har sötnosen börja höra
Av sig igen lite i alla fall och det känns
Skönt också med tanke på att jag
Har vart orolig för honom på länge
Också av lite olika skäl.
Men jag hoppas att man hinner träffa honom innan Finlands resan.
Eller fick informera om detta också
Så klart också.???
I morgon blir det gymmet i allafall på förmiddagen också ska försöka gå nu
Dom här dagarna innan jag fryser mitt kort.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards