Alla inlägg den 16 maj 2016

Av anonym anonym - 16 maj 2016 23:15

hejsan hoppsan och hallå 

hoppas eran dag har vart som den skulle i allafall medan min blev ganska känslo mässig och något som jag inte trodde att den skulle bli eller men det blev den i allafall.

i dag ska min lilleman och mamms åka i förväg till Finland.

jag tog en fika med min syster på för middagen men jag hann med en promenad med min lilleman

ocksä innan med tanke på att jag tog den kortare rutten.

 

men det var en trevlig fika på ett café som ligger precis bredvid där jag bor också.

så vi fikade ungefär en timme sen skulle hon på sin depression kurs hon bearbetar

nu det sista som har med depression att göra och sen ångesten som hon kan få

ockdå som nu har blivit nästan helt av med.

kl 14:30 så bar jag ut min lilla gubbe till bilen och satte honom i stolen som nu

var flyttad till framsättet.

och när min lilleman försökte ge sin prassel bok så då sved det till i kroppen på mig

och blev jobbigt också det var gränsfall till att jag började gråta blev verkligen att 

ta så djupa andetag ända från magen för att tänka det här ska gå bra och att deras

resa kommer också att gå bra också.

sen  blev fart in till stan och boka till Åbo den 28/5 för att se ace Wilder och min sista

kryssning gissar jag också.

men när jag väl kom fram hade bokat och skulle betala så gick det inte pga att man har 

electron kort och inte vara vanligt visa kort.

så blev hänvisad till Värtahamnen och blev ännu mer jobbigt eftersom mammsen och lillen 

var ombord så tog och titta på silja serenade.

och valde ta bussen hem sen för att se hur den åker och hur lång tid det också tar med bussen

om det lönar sig att åka bussen i stället tänkte ta och prova det ni på denna kryssning också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards