Alla inlägg den 7 juni 2016

Av anonym anonym - 7 juni 2016 21:45

hejsan hoppsan!

vakande i dag av att jag lite gnäll att jag inte hade pussa på mitt lilla ❤️❤️❤️ då när jag

ännu var i dvala om man säger så då.

men han fick puss och kramar senare när man hade kommit upp till 

stora huset .

i dag gymmet och med dessa hopplösa cyklar som finns här 🚴🚴🚴.

vet inte hur många år vi har haft dom och ingen service på dom eller har det varit på dom 

eller någonsin tyvärr som man ska underhålla en gång om året också så dom håller sig i skick

också för den delen.

men det gick bra med cyklandet till gymmet också blev en halv timmes cykling och crosstrainer

också så klart som tur var och sen bastu bad på kvällen också riktigt behagligt var det också och

avkoppplande också var det också.👍👍

beklagar att jag inte har hunnit skriva på morgomen men det hade med klagomål att göra och sen

också att man blev smått grinig på detta också men i morgon ska jag ta och skriva litet inlägg om

dagens planer.🙂

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards