Alla inlägg den 15 juni 2016

Av anonym anonym - 15 juni 2016 23:45

hejsan och hallå!

träningsvärk som fan vid rumpan efter gårdagens träning på gymmet .

Var ganska mycket ben som jag tog och körde ganska intensivt tyckte jag åtminstonde

eftersom det kändes ganska bra efteråt och man var ganska slut också efter gymmet, man cyklar ju

dit och hem plus sen gymma en timme sen är man helt out resten av dagen också.

Men riktigt underbart väder har det varit i dag och man har varit ute i stort sätt hela dagen också

gissar på att vädret har varit runt 25-26 grader men eftersom det har blåst har det inte varit

så jobbig värme närmare behalig på något vis måste jag allt säga att det har.

Har tänkt mycket på en kompis som jag saknar väldigt mycket och som jag rekomederade eller närmare föreslog skulle jag säga att skulle komma hit till finland ett par dagar tror det skulle

allt gott åt honom egentligen också efter att ha gått igenom en ganska jobbig period också

sen november 2014 också,

Men har annars varit en lung dag i dag har det och full fart på lilleman också har det varit

också ,som har lekt med mig hela dagen i dag.

Tyvärr lovade dom ganska dåligt väder i morgon regn      tyvärr men man får väl se

om det stämmer eller inte jag har i allafall insett att man inte ska lita på vädret här i allafall

efter många år sen tillbaka också när dom lovade vackert väder varje dag men så var det bara

regn och åska 1-2 veckor så man till slut ledsna på gissar det var 2001.

Bastu bad och ett underbar himmel vid sjön var verkligen sago likt så man knappt trodde

det också.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards