Direktlänk till inlägg 19 juni 2016

Dag 17. Regn ännu en dag

Av anonym anonym - 19 juni 2016 22:15

hejsan och hallå!

en ännu en som vart regning hela dag också men vi blev skjutsade till gymmet denna gång

också bara hålla tummar och på bättre väder nu också.

världens energi på gymmet denna igen blev rena spinningpasset denna gång också till och med 

för att man blev skjutsad.

så man hann köpa tuggummi, lilleman vart lite smått grinig vet varför eller .

och märkte att den lilla rödhaken som fått sina ungar också eller åtminstone 2-3 än så länge 

 

är det för det var 7 ägg som låg i boet.

hoppas dom klarar sig också annars blir jag ledsen så har man något att följa också så klart.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards