Alla inlägg den 20 juni 2016

Av anonym anonym - 20 juni 2016 23:00

hej och god kväll!

vakandepå bra humör efter ha sett 2 filmer på kvällen och den sista så gav jag chansen3 dagar

för att jag inte orka se hela på en gång men funka det också så klart det är ju inte kul att somna 

fram filmen och sen inte komma ihåg vad den handla om nästan så hellre 3 dagar i rad.

gymm i dag med cyklande som uppvärming också och var nästan helt slut när vi kom fram till 

så jag la undan hjälmen och skorna på hyllan också.

eftersom man inte får ta med sig skorna inte i omklädningrummet så lägger jag dom under hjälmen

och väskan så det inte syns allt för mycket att jag har dom där.😬

mem solen har i dag vart framme hela dagen som jag var nöjd med också för den delen också.

sen handlade lite profeel kvarg hem och créme fraiche men tyvärr förs små förpackningar så bestämde mig för dom nästa vecka till frukt salladErna också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards