Alla inlägg den 8 juli 2016

Av anonym anonym - 8 juli 2016 22:15

Hejsan och hallå

Har i dag varit hos sonens gudmor som jag verkligen kände behövde träffa också

inte träffa henne på en månad nu så kände verkligen nu är det på tiden och efter hon har

varit med om så kändes det inte mer än rätt att hälsa på henne också så klart.

Underbar väder och pappsen undra om jag hade boka båtbiljett till finland i morgon som jag

inte hade och med vilka pengar skulle jag komma i väg med eller precis.

Får ju sånt på måndagar och sen på tisdag hade jag kunna åka men eftersom det finns en liten

kris så blir det att åka tillbaka har sakna min lilla gubbe mycket dom här senaste dagarna också

så blir nu att boka när jag kommer hem sen.

Det var ett brev som jag hade fått som jag ville att hon skulle läsa också eftersom det stog lite om henne där också.

Så vad mer kan man säga så ringde min mamms och undra var jag var nånstans sa att jag var hos sonens gudmor en sväng och träffa henne.
så ringde mammsen igen och bokade en båtbiljett till mig i morgon till åbo.

Och dagbåten också var det som jag inte åkt med på 2-3 år eller var det om man säger så

då så ser fram mot detta också.  

Och får träffa min lilla älskling också så klart för min del som jag nu bara ska umgås med pussa och krama och bara umgås med också kännt mig som en dålig mamma nu på sistonde också måste jag allt erkänna att jag har.

Men nu ska det bli ändring på detta som sagt efter att jag har fundera lite också så klart och bestämt mig för att göra.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards