Alla inlägg den 9 juli 2016

Av anonym anonym - 9 juli 2016 12:45

hejsan och hallå!

 

i dag är man nu på baltic prinsess på väg till Åbo och till min lilla ❤️ Som jag har saknat

dom här dagarna också så klart nu inget att neka till eller.

efter har löst problemet med lite papper så insåg jag massa saker och saker som jag också 

måste ändra på också och tänka om också så klart som verkligen nu är ett måste också som har 

med mitt ❤️ Nu.

men resan halvt bra till mariehamn då jag fick panik min mamma hade boka en kryssning i misstag som sen gjorde att hon upptäckte detta och ändra det men sen på båten så visade det sig att jag hade fått två hytter pga dom inte hade hunnit ändra i systemet som jag förstog det också så hade fått ett nytt nr på biljetten och när jag kom in o hytten var allt bagage borta som gjorde att jag gick ner till infon och nämnde detta som genast undersökte det hela också om vad som hade hänt via övervaknings kameror och leta efter misstänkta 😳.

plötsligt var dom fem väktare dom kom upp till min hytt och tur var då kände igen en av dom och som pratade ren svenska också.

berättade för honom allting och satte igång att börja leta hytt från hytt till hytt också och så kom han  jag kände igen med mina saker och som skrattade så då insåg jag att jag hade 2 hytter och att dom inte hade fått bort den ena från systemet angående kryssningen.

 

men resan gick det skulle och planerat också  som tur var.

visst har en bekant som ogillar att jag åker ensam men so what är 33 år en dagbåt är det lungt på också aldrig vart med om bråk eller andra våldsamheter plus att jag är vuxen och om jag vill åka själv dagbåt så gör jag det ingen annan kan bestämma det förutom en själv och tycker det är bara skönt att få göra och ha egen tid tills sig skälv och inte behöva tänka tills man är framme i Åbo .

men sen när mammsen hämta mig från Åbos silja terminal berätta jag hela historien och hon skratta åt detta också.

men var grymt trött när vi kom till stugan också så klart så somnade som en stock också så klart så trött var man också.

puss på er skriver i morgon 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards