Alla inlägg den 5 september 2016

Av anonym anonym - 5 september 2016 00:50

Hejsan och hallå!
Det blev en promenad med Lilleman för att han skulle somna trots förkylning.
Och varmt och skönt i solen var det också som sagt.
Skulle ta en bild på alvikstrand men sol mot träd mm.
Men så ringde mobilen av en kille som jag börja prata med härom dagen eller dagen innan.
Grymt trevlig positiv glad och kunde prata om precis allting också hade ganska mycket gemensamma intressen som jag vill ha det också och grymt söt också tyckte jag att han var precis som han tyckte om mig också.
Så vi har haft kontakt i stor sätt hela dagen både sms och via telefon 1-2 gånger FaceTime och precis som jag att han och jag inte ska involvera/blanda in våra barn på en gång eller som känns jätte skönt också tycker jag.
Ge det tid det tar och när man känner sig mera beredd på det också så klart och inte för bråttom.
Och med respekt ska jag inte lägga ut någon bild på honom eller ännu.
Varken här eller på IG.
Och sen blivit äntligen av med exet som har trackasera mig i 3 dagar har antagligen fått totalt 60 mail av honom också där han har smöra och försökt med en massa saker också.
Ända positiva var att jag fick honom att öppna ögonen i stället bra det.
Men som sista mail så var jag upp riktig /ärlig och berätta att jag har träffa en ny och som jag nu ska träffa också.
Så då klev han tillbaka på en gång.
So what angående min gymm väska eller bag har en Likadan fast orange och sen dator råtta kan jag köpa ny inte så dyra precis som min sats handuk.
Vill inte stöta på honom mer om jag då får mina föräldrar hämta eller möta upp honom.
Annars känns det underbart av att vara kvitt honom.
Vill hellre ha ett sånt liv med den här killen än den muppen.
Så blir spännande och kul också kändes väldigt lovande i allafall men inte hoppas på för mycket ännu.
Får ta sin tid det tar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards