Alla inlägg den 18 september 2016

Av anonym anonym - 18 september 2016 23:22

Hejsan hoppsan!
I går blev det lite smått tjafs på kvällen om när min lilleman ska börja på dagiset.
Jag har ju inställt mig på inte från och med i morgon utan från och med veckan där på eftersom det är då slutet av månaden och början på oktober.
Känns dumt med en vecka tidigare än tänkt tycker jag och som mamma har ju inte äns min kalender hemma om den kommer behövas i samma veva.?
Och som min papps sa om han fick bestämma så skulle det vara från och med i morgon.
Men jag som mamma är det som bestämmer.
Och sen det som oroar mig mycket är också detta med min EP och ungarnas sovstund tänk om jag får och då kommer det bli ganska pinsamt när det händer för såna småttingar som inte äns vet vad det är.
Är väldigt orolig för det här och hur det allt kommer att gå också så klart
Men mest för vilostunden som sagt
Eller att man själv somnar också så klart.

Har i dag annars varit ute med lilleman i stort sätt hela dagen också så klart förutom mat och lunchen hemma och får leka av sig lite också.

Tycker på något vis att det är jobbigt att gå till allmänna platser när allting precis lilleman tycker om är upptaget som sagt.?
Som kan irritera mig grymt mycket.
Lite oroligt över min dejt också som ännu inte har hört av sig men han sa samtidigt också att nätet är rätt dåligt där också men skulle höra av sig när han kom hem.
Bara det inte har hänt honom något för jag hoppas.?

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards